Pages

Sunday 19 June 2011

Tak penting sangat pun...

alamak!!!
 hai malam nie macam nak jadi musang betina  jer... agaknya da letih jadi manusia kot...hehehe pelik2 betul laa..ish..sabor jer laa...:D

agak2 orang macam aku nie lama boleh jadi gilo kot...
aper makna hidup sempurna????

perlukah hidup sempurna.????y ela setahu aku x der manusia yang hidupnya sempurna..
mesti ada masalah...mama pun cakap orang gila jer kot yang x der masalah...

susah sekarang nie nk cari seorang yang betul-betul penting yang mampu dipercayai, yang betul-betul boleh sayang...aku xpasti adakah ia wujud...

walaupun kita anggap penting tapi kita x pernah tahu yang kita nie x berapa penting sangat pun... mesti sakitkan hati... macam mane x sakit kita da anggap da 2 seorang yang boleh dipercayai dan sangat penting tapi nie laa manusia..
dia mane nak pikir sama kita agy...da perlu hidup untuk diri dia jer..orang lain mungkin lain kali jer laa.. bila dah tiba saat da susah...baru nak ingat... hurmm... :( mungkin kita anggap tak adil tapi meme hakikatnya..
nama lagi manusia!!!

sabaaaarrrr jerrrr laaaa...

kepada kawan-kawan aku beruntung tiap kali aku buntuh kamu semua sedia ada untuk tadah telinga...x sia-sia aku dapat kawan macam korang laa..:) siap bagi semangat lagi...aku x tahu laa nk caakap aper agy...yang aku boleh kata aku betul-betul sayang laa kat korang..
nie barunya susah senang sama-sama..:) korang tolong aku sekurangnya aku boleh bagi pendapat jugak... 
 nk 
masa lalu tetap pergi... walaupun ad yg pelik2 mungkin itu pengajaran bagi aku untuk lebih peka hidup kena bersatu untuk sentiasa bahagia yer...:) hahahahaha
ketawalah sekurang2nya hati mu taw betapa seksa hidup tanpa gelak ketawa..:D

walaupun aku nie x berapa penting untuk mung.. sekurang-kurangnya aku sedar diri bahawa ramai lagi yang sedia menjadikan aku penting untuk diri mereka...
mugkin aku x pikir sbb 2 aku sedih...aku x kisah pun lepas nie ko nk ambik tahu ker xnak...terserah... 

[papa.mama.adik2ku, kawan2ku dan orang yang sangat baik dengan diri ini aku memohon ampun dari hujung rambut hingga laa ke hujung kaki.. sbb selama nie aku xsedar kamu semua amat2 berharga untuk ku dan bagi peluang untuk aku menumpang rasa suka duka dan memberi sedikit rasa sayang untuk ku] 
TRIMAS... luv u all


No comments:

Post a Comment