Pages

Thursday 16 February 2012

senyuman baru :D


waduh-2 jalan tak b'hnti sakt kaki.. bila b'sma amal smalm wah.. gembira rasa hati b'glak k'tawa.. tapi aku mula rindu.. tapi apakan daya semua sudah berlalu pergi masa-2 iindah...semalam lepak pantai PCB tengahari kami duk tepi pantai..layan perasaan n story mory pasal hidup kami sonok jugak..dulu diri ini berteman tapi sekarang single.. dulu kawan ku itu single sekrang sudah berteman da.. alhmdullah da pun bahagia..aku suka dengar story love da..:) sonok buat aku rindu pulak..


myBFF:D

macmaner nk cakap eh skrang mugkin aku suda kalah tapi aku xrasa aku kalah dengan mudah.. dulu aku jatuh aku sedih tapi aku masih ada semangat tgk laa nnti....aku x nak da love story mory lagi..dia cukup beben kepala aku..yang aku tnggu adalah wedding story..soon :)

kepada kawan semoga bahgia selalu..aku bahagia bila korang bahagia..doakan aku bertemu dengan jodoh ku didunia juga diakhirat kelak..

No comments:

Post a Comment