Pages

Thursday 21 July 2011

Pikiran penuh kenangan ^^


family kami
family bagi aku sangat bermakna tak kira jauh tak kira dekat yang pasti mereka sentiasa bersama dihati yang kecil  ini (^_^)


kami bersama nenek!

kami bergambar time oTw balik dari kL ambik nenek alang2 da msuk KT 2 singgah laa masjid kristal...
sebelum p KL adoi asyik murung jer x taw laa x senag duduk,boring,sunyi..huhu
tpi lps balik KL ok laa cikit~
aku p sna bukan setakat buat balik nenek tpi ngn sepupu aku pun aku bwk balik ayoyo =_="..
pasal sepupu aku nie aku x pernah2 tgk seumur hidup aku tpi skrag da jumpa..hehe blh thn jugak hahaha(gatai)
to: kerul 
thnx 4 coming kelantan n sudi tnggal ngan family kami..walaupun ad kekurang tapi ok kn? hahaha~
tgk ketam mesti da ingat aku punya sbb aku da bagi ketam 2 terbang hahaha~
smpai sekarang ada parut kne kepit ketam taw hoho
thnkx jugak da sudi teman p test kete n teman akak p maner2 laa yg pasti kita gelak x kira malam pagi tengahari ker petang ker hehehe^^
p/s: don't smoking! x bagus nnti makin kurus x gemuk2~

da abz pasal 2~
 ::kami semua::
aper2 pun sya bahgia disamping keluarga yang tersyang
 
thnkx 2 all family member  
luv you all...

2 comments:

  1. cehhh . ade blog ta nak gtaw yepppp . da followu dear . pink n cute la yanieee ! comel sgt2 i love blogging tuhhhhh !

    ReplyDelete
  2. hahaha sjer2 jer..bkn reti sgt pun..thnx 4 follow yeah <3

    ReplyDelete