Pages

Saturday 23 July 2011

Hanya Saat Ini waktu ku~


aku x sepatutnya ganggu kamu tapi aku sangat sunyi.... aku cuba tenangkan diri macam-macam aku buat..aku thu kamu lagi holiday..aku sja x mesej  aku tkt ganggu.. tpi semua 2 lagi membuat aku makin gelisah.. tpi aku tetap x mesej sbb aku thu kamu x mungkin reply mesej 2... hari-hari aku tunggu mungkin janji kamu 2 boleh memberikan senyuman  tpi semuanya hanya kata-kata  janji  2 hanya janji.. aku cuba pujuk hati untuk gembira..
kenapa kadang2 aku rasa aku x pernah pun wujud dalam senarai hidup kamu..aku sangat berat untuk memberi harapan lagi aku mugkin sudah penat merasa jauh kita memang jauh smpai aku hnya sekadar penghibur.. apabila kamu dah bahagia kamu x perlukan aku..aper lagi mahu kongsi..sekarang masih ad masa untuk aku berubah tapi aku x mahu..aku takut 1 hari nnati aku boleh lupa kamu lebih dari saat ini kamu lupa kn aku... 
hari ini mybe macam berulang lagi hari air mata...
aku thu kamu sayang walaupun kamu jarang2 nk cakap yang kamu syang..kenapa saat ini aku nk pergi jauh dan x nk kamu jmpa aku lagi... sebab hati lagi lembab  tak kala kamu masuk inbox hp aku..aku taw kamu xmugkin mesej panjang kamu hnya mesej ini "nite yang"...
tapi kamu x pernah nk thu psal aku..event aku sakit aku x mugkin bagitaw..sbb aku xpenting pun..sbb kamu pun pernah cakp xpenting mana pun...sekiranya umur aku xpanjang aku bersyukur kerana satu masa dulu kamu pernah berani menyatakan suka kamu dan syang kamu..

paling skit pikiran aku ada kamu sedangkan aku jauh sekali xwujud dipikiran kamu...

No comments:

Post a Comment