Pages

Thursday 15 December 2011

Autum in My Heart...

don't sad dear :)

akhirnya...
semuanya berakhir even aku x respect benda macamnie nk jadi tapi aku terima dengan ikhlas..
sayang mane kita kat manusia akhirnya pergi jua..
aku bukanlah sapa-sapa untuk dihargai mahupun disayangi..
tapi aku punya kawan even mereka ada org tersayang masing-masing tapi still ada untuk aku..
terima kasih kawan..
tanpa korang aku x kan sekuat seperti hari ini..

Tapi.. tapi.. tapi..

aku tak akan dan tak akan pernah kejam dengan orang sebab aku tahu aku manusia biasa..
aku yakin sejahat maner pun hidup seseorang insyallah dia akan kembali kepangkal jalan..
mugkin hari ini dia still x dapat hidayah.. esok lusa kita tak tahu..
dalam hati ingin menolong apakan daya aku bukan sapa-sapa..
Tak per lah aku harap dia bahagia dengan pilihan dia..

bila ingat balik semua kenangan aku akui sangat rindu..
kalu aku jumpa dia lagi agak-agak apalah aku cakap??

Diam :] dan senyum :)
itu yg berbaik..

rindu diary 
aper awak bt ngn diary sya?
 sebelum tido sya baca diary awk..
yeke kenapa awk baca?
sebab diary awak hidup awak..
saya nk balik diary saya..
x boleh nnti saya bagi..
bile?
nanti kita kahwin..
bile saya tengok semua msg awk, saya rindu.. tapi bila kenang balik sakit pun ada..
tapi itu semua dulu..
 sekarang musim luruh..
biarlahlah luruh 
bila da masuk musim bunga..
bunga-bunga akan menghiasi jiwa-jiwa yg luruh tadi..



p/s: be happy dear.. dun wrry about it... I'M your n You are MINE :)

No comments:

Post a Comment