Pages

Saturday 31 December 2011

the end ~~ ^_____^

halo2.. hari ini aku macam hapi jer.. sebab aku selesaikan tanggungjwab sebagai cikgu sebagai kawan bahkan sebagai adik beradik... terima kasih Allah semoga esok lebih baik dari hari ini..

hari ini suda berlalu x kn terulang lagi.. yang menanti hari baru cerita baru.. ini lah kenangan..  hari ini saya masih umur 19 tahun esok sya da 20 tahun.. wah cepatnya rasa ish da 20 tahun da aku nie.. hehe 

Dalam masa yang sma aku tengah demam exm nie.. huhu aper pun aku yakin aku pasti boleh buat yang terbaik... aku x nak kecewakan mama n papa... 

2011 tahun Cabaran..

kuala perlis~
tasik darul aman. jitra
deman Ombak rindu kami nie ^_^
Tahun nie laa tahun paling2 mancabar bagi ku.. aku ingat kejadian 2009 x terulang da tapi aperkan daya kita merancang tuhan yang menentukan.. tapi aku kene terima.. aku manusia biasa, sudah tentu aku diuji..terima kasih Ya Allah dengan ujian mu ini aku menjadi seorang yang tabah, yang tahu aper itu pengorbanan, aper itu suka n duka serta aku dapat ramai family baru... aku bersyukur sangat... aku nk tutup diary 2011 dengan tenang dan aku nak simpan dia diam2 agar x kan ad ceritanya lagi..biarlah  kenangan ini terlakar.. :)) babai 2011
kami family..
family day anak kelate UUM





kenangan 2011
 


2012 punya cerita~

Alhamdullah aku masih bernyawa  hari ini dan aku x pasti adakah aku diberi lagi x nyawa itu.. insyallah dengan izin Allah aku masih bernyawa~ 
azam baru ku cuma satu.. nk jadi luar biasa.. sapa sya dlu x kisah  hari ini ngn esok pasti ku terjemahkan... tnggu n lihat..

nothing impossible... insyallah Allah kurniakan rezeki beri kekuatan dan semangat baru.. aku x nak kufur terhdap nikmat yg Allah da kurniakan.. Allah titikkan rasa syang dan kebahgia itu untuk ku kongsikan bersama mereka yang sudi terima aku seadanya.. BMW aku jatuh cinta sma kamu.. wahai DSLR aku jatuh hati.. :))

No comments:

Post a Comment