Pages

Saturday 17 December 2011

Malam Emas Putih Dan Hitam..


Wow.. aku terkejut bila aku mendapt jemputan  ke konsert SIMFONI .. aku sendiri pun x tahu aper itu simfoni hahaha ^_^ mybe sebab kelab seni lukis aku turut diundang.. Bila dapt p 2 ok jer tpi bila bab baju laa aku mlz sekali.. mne nk cri wrna putih, itam or gold.. bila  bkk almari aku tgk semuanya warna cerah2... mne nk cri bju... jurulatih aku punyalah cerewat.. hrmm... kalu tgk kt tiket 2 ad jer no kn.. no bertuah kot..huhuhu entah bertuah x malam nie..insyallah ad rezeki dapat laa.. :) ish aku  x thu nk pakai per nie.. kn aku hentam sajalah..huhuhu ok lah setakat nie hanya entri2 ini penganti status2 ku di FB ini saja yang dapat aku buat untuk melupakan semua yang terjadi.. semoga ALLAH gantikan semua kesediahan ini dengan kegembiraan yang aku luar jangka dan tak ku sangka.. insyallah ALLAH sentiasa mendengar rintihan suara yang kesepian dan kesunyian.. wassalam~

No comments:

Post a Comment