Pages

Saturday 26 May 2012

HE stole my heart ♥




sekuat mana aku bertahan bila tiba masanya aku patah..tetap patah..  begitu juga hidup.. selagi kita mampu senyum  senyumlah bila dah tiba masanya untuk menangis gugur juga air mata.. kadang-kadang aku timbul rasa putus asa, rasa patahnya hati, rasa terhina, rasa dipinggirkan, rasa hilang...entah kenapa hanya aku pikir aku perlu menangis..menangis untuk buang semua yag tersimpan.. rasa seperti ingin pergi jauh sangat.... kalau boleh tak mau lagi kembali...tapi apakan daya... aku kena terima setiap ujiian.. aku tak mau mengeluh.. tapi hati terlampau sedih untuk menangis...sudah tak mampu tertampung lagi... tapi aku mesti kuat mesti tabah mesti bertahan...  kalau nak dikirakan awk lagi  hidup awak cukup sengsara sedih....awak lagi terseksa dengan penyakit awak bertapa sakitnya awk  tapi awk tak nangis awk tak mengeluh awk sabar jer awk readha jer... awk tenang jer..kadang-kadang saya tolong nangis untuk awk sebab saya sedih lepas satu, satu ujian awk tanggung... awak cakap awak hanya ada saya... hanya saya kekuatan awak...andai tiba saatnya saya hilang bagaimana yer hidup awak?? itu yang paling sya risau..  tapi kerana awaklah saya tak boleh menangis... saya kene sabar..awak dah cakap apa pun yang jadi manis ke pahit kita telan...hidup tak semudah yang kita fikir.. dulu awak seperti hilang hidup awak sekarang awk dah jumpa balik dan saya pula dulu terlampau seronok dengan kehidupan sehingga saya pikir semuanya mudah... bila semua itu berlalu baru aku tahu apa itu hidup yang sebenar-benarnya... sampai satu saat saya jumpa awak.. semua  nie bagai mimpi... semuanya berlaku dalam sekelip mata... saya kenal awk awak ajak saya kahwin... itulah benda paling apa tah..x tahu nk cakap sedangkan saya tak pernah jumpa pun awak tapi awak selalu jumpa saya....betul orang cakap jodoh kita tak jauh dari kita..tak pun kita pernah jumpa...

akhir kata saya tulis apa yang terpendam..apa yang jadi... apa yang tersirat...orang x de tempat kita orang tak rasa..aku tak kisah apa orang nak kata... mulut orang tak boleh tutup yang bahagiakan kita bukan orang tapi Allah SWT..

No comments:

Post a Comment