Pages

Thursday 3 May 2012

sabar duhai Hati ♥♥


Bila masa PERPISAHAN itu berlaku kerana ALLAH.. Maka, yakinlah ALLAH telah MENULISKAN yang TERBAIK untuk kita..

Usah terlalu BERDUKACITA kerana ALLAH tidak akan menzalimi hambaNYA.. Maka jadikan SABAR dan SOLAT itu sebagai PENOLONGMU.



aku tahu umur mu tak panjnag.. tapi aku cuba untuk membuat engkau senyum....insyallah aku harap ada penderma dan andai umur mu tak panjang lagi... aku bersyukur kerana aku pernah mengenali diri mu tak kala semua orang membenci mu... pernah membimbing mu tak kala kamu sesat.. pernah ketawa dengan mu walaupun kamu sedih.. aku hanya insan aku tidak berkuasa menyempurnkan hidup setiap manusia tapi aku cuba..biarlah orang pikir aku apa..tapi niat di hati hanya menolong..kamu bersabr sahaja mungkin sakit mu dan kesusahanmu ini anggap saja sebagai tiket untuk kamu meraih keredaan Allah dan kesenangan kelak.. Insyallah :)

No comments:

Post a Comment