Pages

Tuesday 1 May 2012

pelangi itu indah

i try to help u  :)


ya allah adakah aku masih mimpi..rupanya hujan x mungkin berpanjang yg pasti pelangi akan muncul..itu yg pasti janji Allah... Alhamdullah terima kasih Allah..

sya dapat kawn baru..sya x kenal da..tapi mugkin org pikir sya nie mudah percaya..sya x kisah tapi saya cuba untuk kenal..smapai 1 tahap ia betul2 dalam kesempitan..aku sebagai semuslim..i know the right way... setiap perkongsian pasti akan ad jalan keluar yg pasti kita sabar...kita duk bincang.. mula2 sya ragu tapi sya x kisah i try..i thnk positif..i want to help him... akhirnya sya sangat2 terkejut n x tahu nk cakap apa..yg  sya boleh ckap...adakah sya mimpi?? hanya itu dlam pikiran..sebab sya x tahu pada sapa saya nk cite benda ini.. yang pasti korang x kan cya laa sapa "DIA" yg sya kenal..yang sya tolong..sya betul2 x sangka.. yang pasti sya yakin setiap yang berlaku pasti ada hikmah..insyallah semoga dengan persahabatan ini..Allah sentiasa memberkati setiap insan yang x pernah melupakan sya ..Amin..

Ya Allah lindungilah semua kawan-2 aku yang sentiasa ingat pada kuu..dan aku memohon lindungilah mereka sepertimana engkau melindungiku dari semua musibah..amin


No comments:

Post a Comment