Pages

Saturday 3 March 2012

aku anak seni~

apa nk tulis hari nie yer... :) hehehehe

semoga hari nie ceria macam kemarin-2...
Owhh semalam hari touhing-2 adus dari pagi smpai malam tapi alhamdullh da settel..:D

bila hati terusik terguris air mata meyusur terbit.. itulah situasi aku dan dunia aku saat nie..yerr betul aku keseorangn sunyi sepi.. kadang-2 rasa seperti sorang-2 jer dalam dunie nie.. tapi x per kawan--2 adalah ubat bagi ku...


aku anak seni.. halus jiwanya...semua rasa itu ada dalam setiap seni-2.. yang ada didalam x mugkin terbit tapi seni meluahkan rasa itu.. oleh tengok laa dengan mata hati agar kamu tahu apa yang aku bicarakan ituu :D

sapa pun aku x penting ... aku bukan la yang paling terbaik bukan yang cantik.. bukan yang sempurna..anggap saja aku sebagai pelengkap :) i luv my friend..korang ada time susah time senang..bila kta jatuh kita bangun sama-2..berusaha laa selagi mampu.. aku doakan korang sentiasa baik dan berbahagia :)

No comments:

Post a Comment