Pages

Friday 2 March 2012

Sebaik-Baik Yang Merancang Itu Adalah Allah s.w.t


☻♥☻
/█\/█\
.||.||.
SEKUAT mana saya SETIA...
SEHEBAT mana saya MERANCANG...
SEJAUH mana saya MENUNGGU...
SEKERAS mana saya BERSABAR...
SEJUJUR mana saya MENERIMA AWAK...
...Jika ALLAH Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama...Kita Tetap Tidak Akan Bersama ...
...Tiada Yg Kebetulan Melainkan Semuanya Telah Dirancang...
...Dan Sebaik-Baik Yang Merancang Itu Adalah Allah s.w.t...

sesungguhnya aku insan yang lemah..
Ya Allah jodohkaan aku dengan seseorang yang beriman ,yang soleh,yang menjadi penyejuk mata, yang lebih cintakan ALLAH dari diriku..

1st time aku jumpa seorg lelaki yang mukanya tenang..yang percakapnya lemah lembut..yang bersih mukanya.. betul-2 tersentuh iman ku tapi lebih baik lupakan saja..aku x bisa berharap biarlah jodoh ku ditentukan oleh ALLAH :)


No comments:

Post a Comment