Pages

Saturday 24 March 2012

happy Bufday DEar ♥ ^__^

alhamdullah akhirnya 20 tahun sudah aku didunia.. selamat ulang tahun kelahiran ke 20  cik NUR ZAYANI SYAZWANI BT MOHD ZIN...

da ilang no 1 diganti ngn no 2... huuuuu... alhamdulillah semuanya berjalan lancar... semuanya berlaku diluar kotak fikiran aku... tapi aku yakin ini rancangn Allah yang telah tertulis... pada pagi 23 mac macam biasa aktiviti harian ku selepas solat subuh aku isi kn waktuku membaca al-mathurat..wah tenang...  ^__^...macam biasa pagi-2 on9 jap cari santapan rohani agar diri ini terus bermotivasi..heeee..  seperti biasa juga selepas selesai bersiram (cewah hehehe) solat sunat dhuha..sebab mama selalu pesan bt laa dhuha insyallah rezeki ad mana-2...:)) lepas tuuu...... hrmmmmm haaaa yang syoknya yang suprisenya pagi 2 aku ad bengkel cup cake...wah best...umur idup aku x pernah aku nk bt sendiri-2 sah-2 x jadik..tapi dengan ad kawan-2 semuanya lancar laa.. bt-2 ah 2 makan syok gler laaa...heeee
nie la hasilnya cumelkan?? hee
 abz muka aku dapat aising adus abs muka aku jadik kek... ok laa aku maafkan sebb bufday aku.. relakan jer..hahahha ok  hari itu penat rasa yg melekat pada diri...letih sgt tapi hapi..lepas cup cake ke hulur ke hlir aku ikut rumate kau untuk persiapan pembarisan sukan universiti...ad event lagi malam 2... muka gantuk x yah cte laa.. heee lepas magrib aku siap-2 jadi peserta pembarisan..owh dah lama x msuk nie..syok abz la... heee memang terselah laa ceria dimukaku... hati lagi laa berbuah-2 berbnga-2..  bila bukak Fb ramai giler wish.. gembira!!! dengan doa-2 dorang insyallah may Allah bless u alway u all 2..i really luv u all laa.. ad jgak doakan aku kawen cepat-2 alhamdullh nnti aku kawen k..hehehehe...semoga doa-2 kamu semua dimakbulkan... yang penting nie laa 1st time bufday aku kt U dan sangat meriah kot heeee..that all...

gamba  sya dan rakan-2 heeee








bai ♥~

No comments:

Post a Comment