Pages

Monday 12 March 2012

makbulkan doaku~

luluh hati ku...kadang berderai umpama kaca...kenapa ku punya perasaan yang resah gelisah...aku tak mengerti tapi ku ingin tahu semua rasa itu... rasanya seperti berada didalam perasaan yang lain.. Ya allah kasihanilah diri ku yang kesepian.. engkau tuntunlah hatiku sepertimana engkau jaga hati orang yang soleh dan solehah...terasa ingin memiliki hati seseorang yang sentiasa bibirnya membasahi  dengan namamu..yang tinggi darjatnya...yang cintakan penciptanya.. yang suci bersih jiwanya.. yang lemah lembut perlakuanya... beruntunglah diri barang siapa yang memiliki...

laut yang sentiasa berirama

tapi layakkah aku memiliki dirinya?? jauh bezanya langit dan bumi... aku hanya meminta...aku tahu engkau maha mendengar setiap perkataan yang terucap dibibir mahupun terdetik  dihati naluri kecil ku ini...

aku readha dengan semua  ketentuanmu..ku hanya mampu berdoa.. Insyallah engkau maha kasih lagi penyayang..amin :)

No comments:

Post a Comment