Pages

Wednesday 11 January 2012

BELIEVE IT

Ya Allah sejuk mata memandang sejuk lagi perut ibu mengandung.. bila dapat anak-anak yang soleh dan solehah.. alhamdullah itu perasaan seorang ibu bila anak yang da kandung berjaya kelak..


aku terpersona dan terpikat dengan dengan sorang budak nie.. nama da Zhulaika.. subhanallah da bermotivasi  tinggi seawal umur 7 tahun x silapnya laa... da punya cita-cita besar.. aku dengar pun naik semangat malah bangga giler taw.. da cakap kt mak dia nk buat medical degree for Cambridge.. wow.. aper perasaan seorang ibu bila anak da ckap mcm 2?? aku nie x kahwin lagi malah x der anak pun.. tapi rasa macam HEBAT laa budak nie..

aku kalu ad anak pun aku x nak anak aku mcam aku sekarang.. aku nak ank aku belajr tinggi2 dapat didik terbaik, ilmu agama yang cukup yang seimbang agama dan ilmunya... Insyallah semoga Allah makbulkan doa aku..Amin :) Now aku perlu berubah tak perlu pikir benda yang tidak mendatangkan faedah..malah pikirlah secara postif..tanam azam dalam-2 pasang niat betul-2
"AKU NAK BERUBAH" sebab xder n xakan ada org yang mampu ubah melainka diri sendiri..

aku muda lagi bnyak masih kuat jangan sia-siakan peluang untuk buat bnyak kija.. jiwa perlu sentiasa positif itu semua minda dan jiwa orang yang berjaya..sesungguhnya Allah SWT telah jatuhkan aku dalam kalangan orang-2 yg positif..  Allhamdullah..:D


I BELIEVE  I CAN
that all bai :D

No comments:

Post a Comment