Pages

Thursday 5 January 2012

hati ini milik siapa??

kalu aku x tulis ish rasa alamak ruginya.. huh.. bila dengar suara mama ala nak balik jer rasanya.. ari 2 nk balik tapi x jadi.. x per laa aku sabar... mungkin ad hikmah.. 

alhamdullah semuanya berjalan lancar aku dapat exam dengan tenang.. lega pun ad... tapi 2 3 malam nie asyik mimpi jer.. mcm2 cte taw.. haha...agak2 kalu kumpul dapat bt buku kot.. 



sekarang aku bersyukur sangat  aku senang hati n  bahagia yang bertandang dihati.. bila pikir2 balik ish  banyknya dosa bergayut dihati dulu....biar 2 cte dlu.. x perlu ingat... bila aku serahkan hati ku kepada yang mencipta sesungguhnya rasa itu berbezakan.. aku dipimpin ke jalan yang betul tanpa ragu untuk aku patah n melencong ke kanan mahu pun kekiri.. aku senang dengan jalan yang lurus ini.. biarlah aku terus berjalan kejalan ini.. sekarang hati ku dijaga rapi biarlah bersih dari dosa silam.. aku serahkan segalanya kepada penciptaku.. biarlah da yang tentukan.. biarlah dia yang jaga, didik dan suburkan hati ini.. jangan pernah bertanya kepada ku kenapa kerana jawapan tiada pada ku... aku x bisa menjanjikan bulan dan bintang kerana ia terlalu sukar dicapai... cintaku kepadanya makin menebal dan rindu itu menyapa tak kala lupa.. sekiranya benar-benar perlukan diri ini.. berdoalah kepada pemilikku yang mutlak.. hanya dia yang menetukan jawapan..kerana aku bukan yang dlu lagi dan x akan seperti dulu lagi.. :)


p/s: 
 jadikan senyuman itu ibadah,
lelah itu penggugur dosa,
marah tidak melampaui batas,
sedih untuk menghidupkan hati dan jiwa.
semoga ape yang kita lalui pada waktu ini lebih balik dri waktu lalu..
semoga keberkatan dan kebahagian mengiringi kehidupan masa lalu..

kepada cik faiz :
lukisan itu sudah terlukis tapi bukan dalam kertas..
da lama ciap..
bila da tiba masa sya bagi  kt awk k..

that all bai :D

No comments:

Post a Comment