Pages

Tuesday 10 January 2012

wahai tuan TULANG...

sory laa lepas nie x nak laa kcau org lagi.. ish macam x paham jer kn org cuba elak.. kita pulak terkejar2.. hrmm x per laa da ad hidup da sndiri... kamu nie asyik kacau org jer nk.. nnti x tenteram pulak org yg syg da.. mugkin org yg syang da tu mane laa tahu kan tulang rusuk kiri da kan.. aku x leh nk cte panjg kt cini.. biar laa aku pendam nnti lama2 ilang laa.. biarlah org lain syg da.. aku x leh syg da da.. nnti ad laa 2 yg syg aku kn ^__^.. x payh laa nk terasa sngt hal yg dulu2 2.. yg lepas 2 lepas laa kn.. nk kenang pun da xder guna.. da pun da ad org lain kamu jer sorng2kn kecian betul.. nampknya mutiara aku da nk gugur.. biar laa ari nie kamu sorang2 nnti ad laa org teman( tuan tulang rusuk yang aku pinjam) insyallah.. so x payah laa ber harap kt da k.. nnti kamu jumpa laaa 2 tuan tulang nie..:))


mesti tulang rusuk yg aku pinjam nie org da kuat kn? tabah? sabar?
kalu x kenapa Allah pinjamkan rusuk da untuk aku..
jodoh kita x pernah jauh pun mugkin kita pernah jumpa sebelum nie or ad jer dekat2 cni.. x pergi jauh laa.. bila saat dan ketika 2 Allah da setting cantik2.. sebab tu kne sabar.. 
mugkin aku x jumpa lagi tuan tulang rusuk nie..
aku janji aku jaga baik2 tulang nie.. agar tulang nie x patah.. sentiasa berada dalam keadaan yg terbaik mungkin..so bila tiba masanya kamu pun terus jaga dengan baik..semoga didik yg aku dapat menjadikan aku tulang kamu yg paling kuat... mugkin dulu alpa tapi sekarang aku sedar aku pinjam tulang nie dan Allah rahsiakan sapa kamu pemiliik tulang ini.. semoga kamu tuan tulang ini berada dalam keadaan yg baik2 k.. sentiasa diberkati n dilindungi serta disayangi Allah.. Aku akn sentiasa mendoakn kamu wahai tuan tulang..:)) 



No comments:

Post a Comment