Pages

Friday 6 January 2012

"JADILAH"

hai.. 
aku nie mcm pelik jer.. hrmm saba jer laa..


hanya aku yang rasa Allah yang tahu.. aku nk semuanya berlalu biar aku sendiri tanpa diganggu.. aku xnk kacau hidup.. tak kala rindu menyapa aku terdiam.. biar aku diam tanpa orang tahu..kerana aku sedang rindu.. bila sunyi sepi tanpa bunyi tak de manusia tak de tempat ku tuju tapi..Dia ad..:)) bila aku down da pegang hati agr tidak down bersma perasaan.. biarlah aku x nk macam dulu lagi.. biar aku suka, duka bahagia sendiri  agar tak menyusahkan hidup orang.. biar dia yang jaga aku.. semua manusia sibuk hanya dia ad takkala susah atau senang..
aku pergi bukan kerana aku suka tapi itu lebih baik dari tertelan racun... aku x nak tertelan racun lagi.. biar laa penawar ini menawarkan racun yang telah tertelan dulu.. aku pergi bukan bermakna aku lari tapi aku nk tenang biar tanpa sorang pun tahu kemana aku pergi.. tapi dihati seperti tak ad kata untuk balik lagi.. even luka sedang beransur sembuh tapi sakit tetap ad....

aku buat keputusan bukan kerana aku setuju tapi untuk kebaikan semua.. tanpa orang tahu n tanpa orang perasaan.. sekuat mana pun aku.. aku tetap perempuan yang ad perasaan yang berbeza dgn  berlainan jantina dengan ku... 


p/s: 
semua yang terjadi bukan kehendak kita kerana Allah telah berfirman "Jika aku menghendaki, cukup ku berkata "JADI" maka jadilah"

No comments:

Post a Comment