Pages

Tuesday 3 January 2012

kita sentiasa INDAH :D


Apesal laa ish rasa sunyi laa pulak hari nie sebab exam xder...
rumate kuar date ngn pakwe da.. aku duk sorang2 laa kat bilik nie.. hrmm
hidung aku nie da bising nampaknya mcm nak demam.. sabar2 nnti makn ubat eh.. ^___^
boring pulak sorang2 nie aku baca buku ok jer.. tapi lama-lama gantuk pulak.. ish..
aku terbukak FB ad stu status wah terpikat tul ngn status 2..
status 2 bunyi mcm nie...


"Kupu-kupu tidak pernah tahu warna sayapnya, tapi, orang tahu betapa indahnya ia.
Ia juga seperti dirimu, kamu tidak tahu betapa indahnya dirimu, tapi Allah paling tahu tahap istimewanya dirimu dimataNya ketika engkau taat & patuh pada suruhanNya..
Ikhlas dengan semua yang engkau alami, tersenyum tika saat sukar, tegar dalam ujian & tetap teguh dalam ujian yang dimiliki.
Engkau adalah insan terpilih dan terindah dihadapanNya...." 




sebenarnya kita jer x tahukan Allah swt sentiasa letakkan kita ditempat yang istimewa.. bila aku baca balik wah.. hilang boring 2 aku rasa macam indahnya aku seperti kupu-kupu 2.. :)

Allah sentiasa akan isikan kesunyian dengan kebahagian.. percayalah.. sekali kita syang, buat baik nagn orang insyallah orang akan ingat n sayang kita.. sebab itu yang aku rasa... insyallah hari esok adalah lebih baik dari hari ini..AMIN~



p/s: 
thank 2 tirah n paan..
korang paham jiwa tul laa..
hehehe ^_^
korang makan bnyak cik yanie
terpaksa GEMUK laa mcmnie..
thnk jugk sbb belanja nasik kerabu sedap~
huhu..
semoga korang bahagia eh :D


sekian untuk hari ni


k bai :D

No comments:

Post a Comment