Pages

Wednesday 4 January 2012

HANYA INSAN BIASA~

Ya ALLAH hari ini sakit palo hanyut jer.. mata aku mcm letih redup jer ari nie... :((
semalam x dapt tido aku habiskan masa jawab kuiz online.. nie kes x puah hati aku jawb laa bnyk2 ulang yg sma.. huhu brpo kali ulang sampai aku puah hati..:D tgk2 jam alamak da kul 3.30 ish mata x gantuk lagi tapi aku pikir esok kne ajar INTAN  math.. aku ciap2 untk tido..masa nk tido 2 aku pun pelik x pernah aku mcm 2..aku tersenyum sorang2.. hehehe ^_^ tak ker pelik 2.. entah laa rasa mcam 1 perasaan bahagia..ia datang dari hati yg paling dalam.. mcm ad perkara yg menyenangkan dan menghiburkan hati g 2..aku pun heran tiba2 bibir mengukir senyuman..  huhu.. aku terus terlena dengan senyuman itu.. ad laa 2 yg tersirat...:)



sebelum p library tdi mcm kalut  jer aku bgn p mandi solat dhuha pah 2 iron baju kaler pink...hehehe lepas ciap2 curi masa cikit baca ALma'thurat.. tenang rasanya dri kalut tdi... :)) smapai library biasa laa nak murid lewat.. tok guru laa duk tnggu.. hehehe tapi x kisah pun... asal da mari aku pun xrugi aper2 pun blh ulangkaji sekali.. setiap kali aku cakp per mesti da turut jer.. walaupun da x pandai tapi da thu da lemah da cri jgk guru da bt jer latihan bgus laa.. aku pun x smapai hati kalu da x leh bt aku x tolong.. mcm b'slah pulak.. ALLAH bagi pandai tpi x tolong org..kufur nikmat 2 xnak2...mesti lepas ajr nk balik da mesti cakap "yanie terima kasih banyak susah nk cari orang yg sanggup tolong intan.. yanie baik sangat sebb sanggup tolong intan.." ish tiap2 kali  laa nk balik mesti da ckap.. terharu rasanya... kadang2 masa otw jalan aku mai terpikir kalu aku x tolong da sapa ah?? Ya Allah kesiannya da..Even hari meme aku x larat..ajar2 pun dalam pening2.. allhamdullah Allah bagi jugak kekuatan untuk aku tolong da,..KERNA AKU HANYA INSAN BIASA...


 aku kne tido.. pening sangat da.. k bAI :)

No comments:

Post a Comment